Verklizan innoveert de UMO-zorgcentrale continu, bijvoorbeeld om de UMO als call-center te kunnen gebruiken. Hiermee worden reguliere telefoongesprekken door de UMO centraal afgehandeld. De krachtige ProAlert klantendatabase is daarbij het centrale informatiecentrum. Bereikbaarheidsdienst, behandeling van klantvragen, het geven van informatie, plaatsen van bestellingen (de thuiszorgwinkel), telemarketing; al deze facetten kunnen via één UMO-platform worden behandeld.
Klanten worden automatisch doorverwezen naar operators met de juiste vaardigheden, geselecteerd op bijvoorbeeld taal, dienst of vraagstelling. Een geïntegreerd voice-response mechanisme (IVR) binnen de UMO-zorgcentrale zorgt voor het gericht doorverwijzen van de klanten. Wachttijden worden zo minimaal, terwijl de bezetting van het call-center optimaal wordt benut.
De UMO heeft met de Call Center Module een krachtige tool, waarmee meldkamerorganisaties hun klanten een nog breder dienstenpakket kunnen bieden. Kenmerken van de Call Center Module zijn:
- Aanvullende module, volledig geïntegreerd in ProAlert CRM en Alarmpost.
- Integrated Interactive Voice Response (IVR)
- Vaardigheden operators (skills) zelf instelbaar.
- Automatic Call Distribution; gesprek doorschakelen naar vrije operator.
- Label routering; labels zelf te configureren.
- Gespreksopname.
- Klantregistratie in ProAlert database.
- Documentbeheer, ook via Word en PDF documenten.
- Applicatiestarter; applicaties van derden vanuit Alarmpost opstarten.
- Uitgebreide grafische management rapporten
- Volledige Audit trail van uitgevoerde handelingen